måndag, oktober 10, 2011

kraftansträngning nästa


Hoho, sitter o samlar kraft för att ta mig in i duschen, skönast vore ju att skjuta upp det tills imorgon bitti typ men då kommer jag vara trött o seg o inte komma upp i tid så att jag hinner så lika bra att ta den nu, snart..

Måndag är det också. Spelar inte sån stor roll här hemma. Vi är sega, eller vi har varit sega idag. Jag har varit orkeslös som oftast.. Är jag någonsin riktig pigg nuförtiden?
Iaf så sov jag lite i natt.. tror jag, kändes lite som så iaf.
Inte massa hemska bilder som spelas upp så fort jag håller på att somna.

I onsdags (?) förra veckan köpte jag nya skor. Var med syster till Västerås - Erikslund. Hittade lite på Ikea - en blomkruka o bestick, storhandling deluxe men typ det jag har råd med.
Sen letade vi kläder till syster, som hon skulle ha till en kryssning. Det var snålt men däremot hittade vi skor, att hon gör det är inte konstigt men att jag gör det, i rätt mini-storlek och snygga, är inte såå ofta, så jag hurrade men insåg sen att jag egentligen inte hade råd. Jag skulle fundera på det.
Det slutade med att jag köpte dem, jag är nöjd ändå.

I fredags tänkte jag ha dem på mig när jag skulle hämta Samira, skulle ju åka buss o så o då är det ju inte så jobbigt.. Drog på mig dom men la av någon säker anledning ned min Converse i väskan.
Tur som fasen det, Att gå även om det bara vart från mig o till bussen som inte var långt räckte, skittungt att gå i höga nya skor när man har en trött kropp.
Så på bussen bytte jag skor, tur jag hade mina Converse.
Jag får ha min skor en annan dag, snart hoppas jag för dom är så snygga. Dock hittade jag en klänning som jag skulle vilja ha till men ptjaa.. jag hade ju egentligen inte råd med skorna o därför definitivt inte råd med klänningen men snygg var den.. en annan gång hoppas jag. Annars finns det andra.. och troligen i min garderob som kryllar av klänningar jag aldrig använder..
Jag vet aldrig när jag ska ha dom o när jag vill så brukar det strula på annat vis..

Mhm.. undra om jag samlat tillräckligt med kraft för den där duschen nu.. tror det iaf.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥