söndag, mars 09, 2008

Efterlyses Spung

Sitter och kollar lite på den gamla serien SPUNG som gick på SVT för några år sedan. Den är så himla bra men jag har bara några avsnitt som är i dålig kvalitet. Hoppas verkligen att det kommer blir nån repris eller att man kan göra den till DVD, tydligen så är det något problem med rättigheter till musiken men jag menar många är nog beredda att hjälpa till att betala så jag vill ha det nuuu :)

Om nån har fler avsnitt så kontakta mig, jag vill så gärna ha alla avsnitt och gärna med lite bättre kvalitet än vad jag har nu.

SPUNG

2 kommentarer:

  1. Spung finns ute på Piratebay sen ett tag tillbaka. Men det är kanske samma/sämre kvalitet än de du redan har..?

    SvaraRadera
  2. Jo det är dom jag har och det är ingen vidare kvalitet på det, tyvärr.

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥