tisdag, mars 25, 2008

Fårgeformulär

Detta "formulär" fick jag på min mail, som man ska skicka vidare men jag publicerar det här ist.

1. När gick du upp idag?

Första gången vid 5.00 sen lite då och då men ordentligt vid 9.30 tror jag.

2. Diamanter eller pärlor?

Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio?

Går sällan på bio men sist var nog Harry Potter.

4. Favoritprogram på Tv?

Massvis som CSI, Heroes, Greys Anatomy m m

5 . Vad åt du till frukost?

Vatten-choklad och skogaholms-mackor.

6. Vad är ditt andra-namn?

Saga Maria

7. Din favoritmat?

Nötstek med potatis och gräddsås plus sallad med italiensk-dressing

8. Vilken mat gillar du inte?

En hel del men fisk har jag verkligen svårt för.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?

Har ingen men finns mycket bra musik.

11. Vilken bil kör du?

Ingen iom att jag inte har något körkort.

12.Vilken är din Favoritmacka?

En riktigt god fralla med ost, tomat och paprika :D

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?

Hänsynslöshet, Brist på empati, falskhet

14. Vilka är dina favoritkläder?

Ett par snygga och sköna jeans och en skön tröja är bra fast jag älskar att ha klänningar men det blir sällan.

15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?

Överallt men först och främst Paris, Rom, Sicilien, ja egentligen överallt.

16. Favoritklädmärke?

Har inget men det skulle vara coolt att ha en Dior klänningen eller en Oscar De La Renta.. snyggt som tusan :)

17. Var vill du dra dig tillbaka?

Jag har fantiserat om att ha en stuga i skogen som är väldigt primitiv och där ska jag sitta och skriva mitt livsverk, men i den verkliga världen duger
det att sitta i soffan en stund i lugn och ro och kolla på en bra teve-serie

18. Favorittid på dagen?

Mellan 18-22 trivs jag om man ska köra en vanlig tid, annars är jag i högvarv mellan 00-05 på natten.

19. Var är du född?

Falun, uppvuxen mestadels i Avesta

20. Vilken är din favoritsport att se på?

Proffs-boxning och konståkning, Fotboll men bara live.

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?

Den som inte vill.

22. Vem tror du skickar tillbaks först?

Den som har tid.

23. Coca Cola eller Pepsi?

Pepsi Max

24. Fotboll eller ishockey?

Fotboll.

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla

Nattuggla som tusan men jag försöker att vara "duktig"

26. Pedikyr eller manikyr?

Manikyr fast predikyr skulle ju inte vara fel men jag gillar inte att folk grejar med mina fötter.

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?

Nja spännande och spännande vet jag inte..

28. Vad ville du bli när du var liten?

Ganska mycket, dansare, musiker, polis, kriminalare, ambulansförare och typ allt annat, haha!

29. Bästa barndomsminnet?.

Jag har ganska många men just nu kommer jag och tänka på alla speedway-matcher.

30. Varit i Afrika?

Nej men någon dag så.

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?

Inte någon men något :D

32. Varit med om en bilolycka?

Ingen allvarlig som tur var.

33. Favoritdag i veckan?

Onsdag eller fredag tror jag.

34. Favoritrestaurant?

Pizza Hut =)

35. Favoritblommor?

Oleander, magnolia, orkidé

37. Favorit-snabbmatsrestaurant?

Burger King

38. Äger du en cykel?

Nej den vart stulen.

39. Vem fick du senaste mailet från?

Ingen aning, säkert nå nyhetsbrev.

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?

Många men just nu en elektronik affär tror jag.

41. Läggdags?

Försöker vid 22-23

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?

Vet inte.

43. Senaste personen du delade en middag med?

Min familj.

44. Vad lyssnar du till just nu?

Lyssnar till??

46. Hur många tatueringar ?

4 st och fler kommer..

47. Hur många sänder du det här mailet till?

Tror nog att jag sätter ut det på min blogg ist.. får se.

Sköt om er allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥