torsdag, mars 13, 2008

Stjärntid

Är det konstigt att kunna berätta hur mycket klockan är av att kolla på stjärnorna??
Jag kan det, det är ju inte exakt på minuten men av att se hur stjärnorna står på himlen så kan jag berätta på ett ungefär vad klockan är, dock funkar det ju bara när stjärnorna syns ;P

Tydligen tyckte Micke att det var lite skumt men jag vet inte.. jag tycker om att kolla på stjärnorna, på himlen överhuvudtaget.
Nu är det bara grått här hemma och det har till och med snöat, inte så pass så att det syns på marken men lite. Jag vill så gärna ha vår och sol nu, jag älskar att känna lukten av vår, men den lukten har inte kommit ännu :/ Inte så att jag känt det iaf.

Egentligen borde jag ligga och vila nu när Samira sover men jag tycker det är så tråkigt att vila på dagarna sen blir jag vara seg om jag hinner somna till, bättre att vara vaken eller iaf bara slöa :)

Micke kommer hem idag också, inte så många timmar kvar. Denna vecka har gått segt, måndagen kändes som en vecka, tisdagen gick snabbt och gårdagen var otroligt seg, vet inte riktigt varför för oftast brukar onsdagar gå mycket fortare än vad den gjorde igår.

Nu ska jag iaf placera mig själv i min puff och fortsätta se på Alfred Hitchcock's - Fåglarna. Riktig kultfilm, hur dålig den nu i dagens tid än är så är den ju suverän!
Fast fåglar skrämmer inte mig och definitivt inte kråkor, tycker dom är fina på något sätt, tycker nog nästan om alla fåglar, fast fiskmåsar kan ju vara lite jobbiga med sitt skriande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥