tisdag, mars 25, 2008

snabbare


Datorn blev visst fixad tidigare än vad jag trodde, skönt det, konstigt att vara helt utan även fast jag klarar mig riktigt bra utan den nuförtiden. Har ju ganska fullt upp iaf.
Just nu sover både Smiris och Micke, ingen av oss är pigga och Smiris har 40graders feber och hostar och snorar som bara den, tycker så synd om henne just nu.

Hon sov iaf lite bättre i natt men däremot vaknade hon när Micke skulle till jobbet och då fick han stanna hemma iom att jag är så pass dålig också, känns skönt så slipper jag stressa hit och dit med allt nu när jag inte är pigg.
Sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa men dom skulle tydligen ringa rätt sent. Måste ner och ta lite prover på mig för alla tror att jag fått nya blodproppar bara för att jag har fått så mycket fula blåmärken överallt. I söndags small det till på översidan av handen och sen vart jag svullen och blå utan att ha gjort något så mamma tror att det är kapillära(?) blodproppar som vandrar så det är väl lika bra att kolla upp, fast egentligen vill jag inte, mest bara av en sån töntig orsak att om jag inte vet så finns det inte, vill inte ha fler blodproppar och definitivt inte äta nå mer jobbigt medicin eller ta jobbiga prover flera gånger i veckan igen.
Jaja nu ska vi ju inte ta allt i förväg, hoppas dom ringer snart så man iaf får prata med dem så får vi se sen vad som händer.

Nu ska jag vila jag med så att jag orkar med alla sjuklingar här hemma, hoppas ni är friska!
Och att ni hade en Glad Påsk :)

Kram

2 kommentarer:

  1. Gud vad söt hon är och vad stor hon har blivit.
    Hoppas att ni mår bra,var längesedan vi hördes av nu.

    kram/Jhenny

    SvaraRadera

♥ Your words against mine ♥