tisdag, mars 11, 2008

Saknar

Igår var det nästan ingen bra dag, var så otroligt jobbigt att Micke åkt tillbaka och jobba efter att ha haft honom hemma i en vecka. Det vart så tom även om min lilla snuttunge kan konsten i att höras och märkas så blir det tråkigt ibland iaf.
Sen har det bara varit trist och grått väder och då är det knappt ens kul att gå ut men vi tog promenader iaf såklart.

Tisdagen har gått mycket snabbbare än måndagen, skönt var det!
Vi har städat lite idag och sen har jag mest gått och tänkt på att kärleken till sitt barn är så enormt stort så det kan inte finnas nå större! Visserligen kan det dra fram lite funderingar hos mig men dom går över nästan lika fort som dom kom.

Ida och Johan var förbi idag också, Ida gymmade lite och jag o Samira latade oss och dansade lite. Johan gjorde några försök till att vara aktiv.
Sen nu mot kvällen så fick Samira lite feber, ingen fara men trist, trodde ju att hon var på väg att bli helt frisk men det går över tids nog.

Kusin Ulrika fick bebis i helgen också, en pojke. Är dock lite osäker på om det var i fredags eller lördags. Allt gick iaf bra och nu är dom hemma.

Nej jag tror jag ska lägga mig i min puff och vänta på att "Law and Order" ska börja, så himla bra, fast jag vet inte vilket av alla det är idag men det visar sig :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥