tisdag, januari 08, 2013

vardagar



Sitter vid datorn och har tusan gjort så hela dagen nästan, sitter o grejar med mobilen och har börjat om med allt.. Igen.. tror jag gjort det sisådär sjuttiotusen gånger snart.. Tur nog är det faktiskt ändå lite kul men det är alltid något som inte redigt vill som jag vill så då är det bara att göra backup o börja om men snart tror jag nästan att jag ger upp och nöjer mig och väntar på nya uppdateringar.

Jag har förvisso tränat idag också, kändes att jag inte varit på gymmet på ett tag men det var kul och imorn ska jag dit igen, ska bara försöka få ihop det där med att äta också när jag ska träna..
Ska försöka få ihop en vardag överhuvudtaget men grejen är bara att jag inte riktigt fattar vad en vardag egentligen är..
Jag kan inte definiera vardag, kanske är det konstigt eller så men ptja så känns det.. men jag hoppas att det kommer..
Vilket fall så blir det nog inget mer gjort idag, försöka sova och komma upp i skaplig tid imorgon, tänkte samma sak idag och det gick väl inte direkt som tänkt :S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥