fredag, januari 04, 2013

Allas 2013


Nytt år! 20jäkla13 och alla tjatar om att det är deras år..
Ptja.. det e väl så.. det kanske är människornas år.. Tid för medkänsla, empati, hänsyns och medvetenhet b.la
Skulle behövas av många.

Jag är iaf hemma från Sälen, skoj även om det var så sjukt läskigt att åka bort, jag fattar inte det där.. Gillar inte att åka bil eller resa nå speciellt.. Gör mig bara nervös som attans men efter ett tag då kan jag nog tycka att det är rätt okej ändå.. Som med Sälen då.. Roligast var så klart att se Smira åka slalom själv och till o med klara av iaf knappliften både på och av samt upp så klart.. Det var mäktig även om det krävdes en hel del skrik o panik o lite tårar..

Och idag är det fredag, sen julhelgen så har alla dagar varit väck o jag är bara dagvill, kändes som torsdag mest idag kanske också för att Smira åker till sin pappa imorgon och inte idag.. Men jaja.. Fredag it is och snart ska vi äta god mat o mysa ned oss framför film och under värmefilt, jäklans vilken läskig julklapp - jag skulle nästan kunna leva under den där jäkla filten =)
Men det får jag ju inte göra riktigt.. Då blir det nog inte så bra, så tur att jag har lite planer för imorgonkväll så jag inte fastnar här hemma ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥