onsdag, januari 16, 2013

Jag saknar att picka på någon som inte finns men viskar söta saker i örat som finns,


Sömnlösa nätter.. alltid lika oändliga men om ett par timmar så är det morgon, också troligtvis en sömnlös sådan.
Vilken härlig dag det kommer bli, igen!

Snöar gör det också, fortfarande! Fattar inte att det inte kan ge sig fast then again.. Det är januari så det är ju faktiskt normalt med snö men kan då inte världen vara lite onormal där ist, med vädret ist för alla hemskheter som känns ofattbara o icke-normala?! Jag tycker att det kan bli 25plus i helgen o strålande sol, det kan få hålla i sig en vecka och sen kan jag nog klara av lite mer snö..
Fy fasen vilken sensation det skulle vara och jag skulle njuta.

Njuta ja.. det gör jag inte nu, hade jag inte haft datorn på magen så hade jag mer eller mindre vridit mig tillsynes lika mycket som jag gör inombords. Sömnlösa nätter, ingen vettig sömn, ptja det är tortyr för mig och för min hjärna, jag tänker på ALLT jag inte ska tänka på och glömmer även bort allt jag BORDE tänka på och framför allt komma ihåg.. Välkommen till världen upp-och-ned, Pixie heter jag.. och bla bla.

Kattfan attackerade mig idag också, jag satt på golvet och kikade nå roligt klipp på Youtube, småskrattade och så och sen kommer katten och river mig först på armen varpå jag tänker mest va fan! Hon går runt och jag bryr mig inte mer men sen, ja sen hoppar hon mot mig o river mig i ansiktet!! Jag vette tusan vad det blev, tror att hon kanske vart chockad över att ha mig skrattandes på golvet och kanske inte gråtandes.. Hon trodde säkert att jag var någon annan.. Eller så vart hon någon annan, muppkatt är det iaf! Och ont gjorde det!
Hoppas hon kan vara snäll imorgon.. eller idag.. Eller för resten av året skulle vara bra.
Nu sover hon iaf, i Smiras säng och Smira sover i min säng och jag gav upp o satte mig i köket men ska strax försöka få lite plats i sängen igen.
Dock njuter jag lite av att ha Smira nära, hon är nog rätt less på sin mamma så att hon ändå vill sova bredvid mig är fint och snart är det också fredag och då åker hon igen. Det är så konstigt att det går fort men ändå så sakta..

Äsch på nätterna önskar jag att jag hade någon.. En pojkvän som jag kunde picka på och väcka eftersom jag inte kan sova.. Och så blir han sur o mumla o vänder om och så muttrar jag o pickar lite mer.. Fast jag väcker dom inte... Pojkvännerna.. eller ptja pojkvännen.. som inte finns.. Jag kollar lite bara och viskar saker, det gör jag till Samira också, hon finns och hon ler när jag berättar för henne hur mycket jag älskar henne och hur fin hon är när hon sover.
Pojkvännen som inte finns skulle säkert bara bli sur vare sig jag pickade eller viskade, man stör vuxna så lätt när dom sover och fastän dom inte vet det.. Jag vet det, eftersom jag inte sover. Och så sitter jag här utan pojkvän och ingen som kan bli sur på mig.. Såå synd, så synd.

Och nu struntar jag i virriga nattord och ska försöka ta plats i min egna säng, lovar att kattfan lagt sig på min lilla plats nu eller så kommer hon och ska gosa så fort jag lagt mig och gärna med rumpan rakt i ansiktet.. SÅÅ charmigt och jag vill säkert klappa henne där.. uak.. Fast jag gillar min katt men inte när hon inte fattar att jag inte vill att hon ska vara sådär närgången.. Eller riva mig i ansiktet!

Nu del sjuhundrafemtioåtta SÖMN TACK! (vettig sömn också gärna)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥