fredag, januari 11, 2013

Inte mkt klokare



Hela veckan har jag suttit o läst om min mobiltelefon, har det inte varit om olika ROM så har det varit om hur jag ska laga min spruckna skärm eller om hur jag ska göra annat.
Och ändå känner jag mig inte direkt mycket klokare :/ men tids nog kanske.


Idag är det iaf fredag, natten spenderades med att sova 2 timmar vakna av mardrömmar o sova nån timme till osv.. med andra ord känner jag mig rätt färdig men det är egentligen som vanligt bara att det är en sämre period men Smira kommer hem idag och då kanske jag kan sova bättre när jag vet att det är okej med henne =)

Äsch jag vet inte vad jag egentligen tänkt skriva så jag ger fasen i detta o drar in mot stan ist och ska försöka komma ihåg att ta med mig lappen där det står vad jag ska handla för annars kommer jag som vanligt glömma hälften o handla sådant jag inte ska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥