onsdag, januari 09, 2013

Snäppet tidigare


Hm mja inte blev det någon direkt tidig morgon och kaffet serverade jag mig själv i sängen också men det var iaf snäppet bättre än igår.
Och nu är det mer kaffe och sen ska jag ta mig in till stan för att fixa kattsand, klurade på att sola en snabbis också men det tar jag nog imorgon ist.
Träning blir det ikväll också, första gången på Step så det ska bli kul o se hur det går, svettigt troligtvis, allt jag gör är fasen svettigt :/ eller ptja nästan allt..

Nå klokare på mobilen har jag så klart inte blivit heller.. men nu får det vara ett tag tills jag läst klart allt, sjukt svårt att fatta alla konstiga tekniska termer på engelska och då tycker jag ändå att jag e både skapligt teknisk och duktig på engelska.
Dags att försöka dra på lite fart här hemma, ska hinna få i mig nå mer än en smörgås innan träningen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥