fredag, januari 18, 2013

Plågsamt men lite drömmande med pluttinutt serier.


Fredag igen, jag ligger nedbäddad i soffan under värmefilten, sååå skönt och snart somnar jag nog också.
Sov inget i natt o inte heller igår natt så känner mig lite matt kan jag säga.
Trodde att jag skulle kunna somna igår eftersom det ändå vart träning o så men icke.. Grejade med mobilen hela natten o kikade lite One Tree Hill.. Så töntig serie men ändå lättsam o så kan man ju drömma sig bort lite i allt det puttenuttiga typ.

Har precis bokat in mig på ett Easyline-pass imorgon också, 10.15 ! Jag kommer vara sjukt trött troligtvis men fasen vad pigg jag kanske är efteråt :D
Och jajo jag vet att det inte är så tidigt men det spelar ingen roll, jag är både trött o slö på morgonen o det där klassas ändå som morgon för mig o speciellt en lördag :P
Kan nog passa på att sola en sväng efter gymmet också, känns som en bra plan :)

Tänkte skriva mer, men nej, jag ångrade mig o tänker ist krypa ned o hoppas på sömn denna natt. Kommer kännas jäkligt ensamt också nu när jag inte har Smira som knölar bredvid mig men ptja så kan det vara o det är väl bara att gilla läget typ.
Jag får helt enkelt hålla min egna hand :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥