torsdag, januari 10, 2013

träning och klurande


Ibland undrar jag om jag verkligen innehar social kompetens.. Vissa gånger så står jag verkligen handfallen och just detta att bli så jäkla nervös över allt är hopplöst och fruktansvärt energitagande, önskade att jag bara kunde blåsa bort det men hittills har det inte funkat däremot har jag gjort så gott jag kan av att inte styras av rädsla eller nervositet, alla dagar går det inte men nästan.

Det var aldrig träning igår, missade bussen, gick hem o surade o avbokade men idag vart det träning - Sh'bam, så sjukt kul och jävlans i helvete så röd i ansiktet jag blev, pinsamt det där men det blir så nästintill på en gång och mest kring ögonen så jag ser så där vackert pundig ut o som jag inte sovit på några veckor men jaja, inget jag kan göra åt men inte tusan är det kul.

Nu blir det dock ingen träning fören nästa vecka, svårt när Samira kommer men tisdagar o torsdagar är det iaf barnpassning på gymmet så de dagar lär ju bli av iaf =) och så kanske jag får in en bit av det dära sociala..
Jag klurar lite på hur jag egentligen ska göra när jag är intresserad av någon, eller ptja.. vart jag ska börja för enligt mig är det inte så enkelt och jag gillar ju egentligen inte att släppa in människor i mitt liv bara sådär..
Det blir liksom som ett luddigt jäkla dilemma med både osäkerhet o sånt där.
Vet ju att jag skulle vilja träffa denna någon o lära känna lite mer men det känns läskigt.. Haha tänk att jag ska göra allt så komplicerat egentligen, jag e sån tönt men så kan det vara.
Äsch ist för att skriva nå mer så ska jag försöka sova, Samira kommer imorgon o innan dess vill jag hinna lite.
Och att älta, klura o spekulera om den där killen gör det nog bara större än att kanske bara skicka ett sms och sen sluta höra Jonas jäkla röst i huvudet om vad man inte ska skriva ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥