fredag, juni 29, 2012

Veckan flöt på









Det har verkligen varit en fin vecka må jag säga, trots regnig början :)
Avslutet på veckan vart redigt bra på jobbet också, ganska lugn dag med både glass, pizza o tårta. Inte pjåkigt det inte! Pizzan hade dom gjort själva i stenugnen vi har i ett av husen, riktigt gott =)

Jag har också hunnit fixa in papper till försäkringskassan, så nu hoppas jag bara att dom blev rätt.
Bokade tid för att komma in o ned i förråden på måndag också, då kan jag hämta upp sovsäck o resväskan så jag hinner packa den till nästa helg.
Väl hemma blev det fix med räkningar och dessvärre kasta de fina prästkragarna jag fått av Daniel tidigare i veckan.
Han är bra go! Han kom hem rätt sen i onsdags och jag hade redan somnat men när jag gjorde mitt vanliga uppvak mitt i natten såg jag att han hade plockat två buketter o sen skrivit söt lapp, tur nog har jag sparat lappen iaf :D

Och finaste finaste Samira är hemma, dock sover hon redan, hon var både trött o frös så jag hoppas bara nu att hon inte håller på o bli sjuk utan att det bara var pga trötthet. Det visar sig om inte annat imorgon.
Hennes glasögon hade dock gått sönder på dagis också och inte kunde dom laga dom helt nere på Synsam heller så vi får vänta nån vecka på nya. Dock limma dom ihop dom lite så får se om det håller ett tag iaf.

Nu ska jag iaf fortsätta äta mackor o mysa ned mig i soffan med Daniel, förhoppningsvis börja kika på Sopranos <3 hihi och förlovade blev vi också i veckan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥