torsdag, juni 14, 2012

Ingen mask kvarhållen


Redan torsdag, jag har varit toktrött efter jobbet och känner mig helt färdig.
Det har varit jag vs ogräs med en jäkla massa tistlar idag, kul jobb ändå men dessa tistlar är ändå inte såå roliga.
Inte getingar heller, jag försökte vara lite cool men det sprack när fanskapet bestämde sig för att slå sig ned på mitt byxben, då kunde jag inte hålla någon mask what so ever längre men jag slapp bli stucken så tur är ju det =)
Tror det var igår det var en geting på min balkong också eller ptja det var nog tidigare i veckan, försökte leka lite cool då också men det slutade dock med illvrål och febrilt letande efter elektriska flugsmällaren men när den väl hittades så hade getingen nog hunnit flyga långa vägar efter mitt skrik ;)

Imorgon är det dags för att hämta hem lillhjärtat igen, men innan är det åter igen dags för jobb och psykologande. Känns lite stressigt men det ska fasen gå bra ändå, vi ska iaf bara ta det lugnt på kvällen sen.

Jag lär nog dock fortsätta lite med skrubben, igår vart den iaf helt tomt och noggrant urstädad så idag har jag börjat hänga in lite kläder och konstaterat att jag har på tok för mycket kläder för mitt eget bästa och som jag inte ens använder eller tänker på. En hel del åker faktiskt bort ändå, Daniel har fått lite mer plats också. Kan nog bli bra men det är inte på långa vägar klart känns det som..

Oh well, nu ska jag in i en dusch för att sen mysa ned mig med mannen o kika nya Sherlock Holmes =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥