måndag, juni 18, 2012

En aning om måndag



Samira har idag visat yttterligare ett nytt sätt att gunga på. Hon är bra lustig :-)

Själv är jag bara trött, helt slut verkligen men det gick okej att jobba ändå.

Sitter på bussen, som btw är gratis, på väg hem och väl hemma blir det fasen ingenting förutom att se till så Smira får mat o kommer i sängen. Sen tänker jag nog också lägga mig så hoppas jag på lite mer ork och energi imorgon igen.

Gick runt på ICA innan jag hämtade Samira och klurade på mat, kände mig verkligen helt nollställd så det blev inget förutom smör fast o andra sidan behövde vi ju det hem men just vid det tillfället gav jag upp på att försöka göra något mer för dagen, bara inse att jag inte redigt funkar idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥