onsdag, juni 13, 2012

Ljuva Juni


Det är ganska meningslöst när jag bloggar.. Jag skriver ett inlägg och sen publicerar jag dem inte. Vet inte varför det egentligen blir så, jag sparar dom oftast via mobilen så kanske därför då.
Bilderna vill heller inte alltid följa med :/


Iaf, mitten av juni, snart midsommar redan. Planer inför det är ju Säterdalen som vi har åkt till ett par år i rad nu. Jag trivs där nere och det är perfekt för Samira.. Allt det traditionella samt massvis av lek o stoj, nu är det bara hoppas att vädret vill vara varmt, skönt o fint för annars blir det ju himla träligt.


Jobbet går också bra, jag trivs som fisken i vattnet uppe vid visentparken. Även om det kan vara jobbigt o vissa saker påfrestande så känns det ändå kul. Jag får vara med o bestämma lite och det finns alltid något att göra.
Idag är vi dock lediga, skönt men ändå så tråkigt. Min sk struktur jag försöker med försvinner ganska snabbt  och dagarna blir inte alls som jag vill men nu är det iaf bara en dag så morgondagen borde inte vara alltför svår att upprätthålla.


Ska försöka fixa nu tid hos arbetsterapeuten också och se om det hjälper mig något mer nu.
Jaja nu ska jag ta en sväng ned till tvättstugan, försöka få rent lite sofföverdrag o annat som inte är så enkelt i min lilla tvättmaskin.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥