tisdag, juni 19, 2012

Att få små guldkanter på en vardag


Gårdagens inlägg blev visst dagens, funkade inte att publicera via mobilen alls igår men idag gick det visst bra. Knasigt det där men lite fix med datum o allt så står det ändå under just gårdagen :D
Så, idag är det då tisdag, känner mig fortfarande bara mähä:ig, öm i kroppen och inget vidare egentligen.
I morse på väg till jobbet så kände jag mig otroligt skör, fick sådan lust av att vända hem flertalet gånger men siddu, jag cyklade hela vägen till jobbet, bet ihop lagom och gjorde min dag.
Jag är kanske inte jättestolt men nog fasen känns det bra. Min handledare (?) förstod också och det var inte alls samma som att komma till mitt gamla jobb då man oftast som mest kände sig skamsen och dum för att man kanske inte alltid är/var starkt utåt sätt. Kämpar det gör jag ju, hela tiden, varje dag så att om jag någon gång ibland också visar min sk sköra sida så ska det faktiskt vara okej och accepteras - precis som idag.

Så även fast jag fortfarande känner mig ur form så har jag definitivt fått en liten guldkant på denna dag och förhoppningsvis håller den hela veckan ut.
Midsommar är också planerat så nu får vi bara hålla tummarna för att vädret vill vara på min sida med andra ord den soliga sidan :))

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥