måndag, juni 09, 2008


Vart aldrig något bloggande igår kväll, seg o trött av värmen och Micke var ju bakis hela dagen, t o m så att han kräktes, jag tyckte det var skitkul :P
I Fredags så var det fest, hemma hos Ola och det var skitkul, ganska avslappnat men kul. Gillar att vara hos honom på fest fast jag känner mig nästan gammal, hihi. Fast han fyllde ju år i fredags och då blev han lika gammal som mig fast jag är ju äldre iaf :P
I lördags var jag bakis o seg så det vart inte mycket för mig, Samira kom hem från sin farmor och var såå trött så hon somnade ganska tidigt och jag låg i soffan och kollade på Miss Marple :) Micke var ju ut fast jag tyckte att han kunde vara hemma men det fick han ju igen igår, haha.
Skadeglädje e den sanna glädje - ibland! :D
Idag är vi uppe med tuppen, fast vi var t o m uppe tidigare än sju. Lite seg just nu, är inte så van att vara uppe så här tidigt men vi har hela dagen att preppa inför Idas student på onsdag, ska bli kul!

Nu ska jag o Samira in i duschen, hon har som vanligt fil över hela sig och jag har dragit i lite slingfärg i huvudet som måste sköljas ur.
Hörs senare under dagen eller ikväll, bloggen blir lite lidande just nu men så kan det vara.
Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥