torsdag, juni 05, 2008

studenten och bal

♥ Nu sitter vi och käkar en sen frukost, jag har fått en riktig sömntuta men det är nog bara för att det är så varmt. Snart ska vi till domarhagen och kolla på min svåger Henrik när han går ut. Hade ju tänkt åka upp till Rättvik ikväll och kolla på Idas bal men jag vet inte hur det blir, mamma var inge sugen tydligen så jag vet inte ännu hur det blir men jag vill så gärna!
Nu måste vi stressa vidare, ska hinna gå ut med Ture också för han kan inte följa med, alldeles för varmt och alldeles för mycket folk. Kom på nu att jag måste ladda batteriet lite till kameran så det inte tar slut när man sitter där :(
Ha en underbar dag!

Ps. Samira har fått dagisplats nu så nu ska jag hitta ett jobb.. i Sthlm :) hoppas jag, jag tror jag tänker chansa nu så får vi se vad som händer.Ds ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥