torsdag, juni 19, 2008

mascara

Sitter och äter lite lunch nu, sen efter det ska vi ner på stan o kika lite.
Dagen har gått ganska segt och jag är så seg, igår sov jag ju nästan två timmar samtidigt som Smira sov. Skönt men läskigt då jag ändå somnade på natten också, känns ju fortfarande som jag ska bli sjuk men det vill jag inte och jag vägrar.

Micke kom hem ganska sent i natt tror jag, jag sov iaf så efter 01.00 måste han kommit hem.
Han hade iaf haft det kul vad jag uppfattade iaf.

Sitter och kollar lite efter nytt smink, ni får gärna ge massvis av tips! :) Tror iaf att jag ska köpa en clinique mascara, fick ju en i prov i Cosmo-tidningen, tror det var den iaf och jag älskar mascaran, så lätt att ha på och lätt att tvätta av. Sen blir fransarna helt otroligt snygga och lagom tjocka :) Me like!
Fick en annan mascara också i typ cosmo eller nån annan tidning som jag gillade men jag har visst kastat det lilla provet och inte kommer jag ihåg vilken mascara det var heller, den var också bra iaf, kommer ni kanske ihåg så kan ni ju hojta till :)

Nu blir det iaf att klä på oss och sen traska ut, ska nog försöka springa förbi Returen också, hittar alltid något skojigt där :)

Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥