fredag, juni 27, 2008

uppåt - framåt


Sitter just nu bara o väntar på att Micke ska komma hem, han borde komma när som.
Det har varit mkt festande på sistone, fast det har bara varit kul, mest kul att träffa folk o skratta och bara umgås utanför vår lägenhet :D

Midsommar helgen var ju skitkul. Fredagen så vart det fest i Hedemora hos Engla, så kul att träffa henne igen, så länge sedan nu när hon flytt till Sthlm, avis är jag men men.

Lördagen så åkte vi ut till Pappa och festade lite där o sen till Näs, fast där var det värdelöst.
Samira var hos sin farmor och det går ju så himla bra och det är så skönt. Hon trivs verkligen med sin farmor.

På tisdag ska jag börja jobba, eller jag ska gå en kurs då sen är det bara att börja vad jag förstod det som. Min chef är hur trevlig som helst och väldigt lätt att prata med, har ju bara träffat honom en gång men pratat med honom ett par gånger.
Det känns både nervöst, skitkul och allt annat, framför allt känns det så jäkla bra att jag har fixat et jobb på egen hand, fatta hur stort det är.. för mig är det skitstort och jag är stolt över mig själv! fasen vad bra det börjar bli, fast det skrämmer mig samtidigt men det är ju bara att köra på. Det är iaf skönt att vara nöjd med så mycket som jag är just nu.

Försöker sälja lite grejer på blocket också nu, gamla analoga systemkameror o böcker o saker, ska försöka ta mig råd att köpa en riktigt kamera nu så jag kan göra mina tavlor o så :D
Har så mycket jag vill fota just nu så jag vet inte hur jag ska få tid, mycket idéer :)

Nu ska jag ta o gå ut med Ture, han blir 7 månader idag, tänk han är snart "stora" vovven :)

Ha en underbar helg!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥