onsdag, juni 04, 2008

fest och ljuvlig bakfylla


Idag är det redan onsdag och jag har inte hunnit skriva något här sen i lördags.
Vi åkte ju in till Avesta i lördags iaf, tog med oss allihopa o sen kollade vi lite på marknaden och bara myste. Dock var Micke lite sur och trist så han ville väl typ ingenting.
Han skjutsade hem Jonte och Pontus ganska fort efter att vi kom hem från marknaden och jag började dona och greja här hemma bara. Passade på att duscha sen när Samira somnat sen när jag var klar tog jag med Ture ut och kolla borta vid kolan om det var nå folk där, var ganska mkt folk och jag vart kvar där en stund. Tydligen var det en lång stund för min syster hade redan kommit när jag kom tillbaka och jag hade blivit lite småfull av att sitta och dricka cider o annat gott i solen.
Tog iaf med mig syster ner dit igen och sen var festen igång.
Hade riktigt kul och det var himla mycket trevliga och roliga människor där nere. Roligast var ju såklart att kusin Jhonnie var med och så syster och Ola såklart :D

Har inte så mkt att berätta om lördagen egentligen förutom att jag hade kul som tusan, spelade fotboll, stukade nästan foten, som jag för den delen fortfarande har ont i och sen rökte jag vattenpipa för första gången, riktigt coolt och gott ju :)
Jag och Ida gick ner på stan en sväng och tänkte kolla hur det var på krogen men det var så mycket folk så vi orkade inte ens krångla med att komma in så vi snurrade runt lite och sen åt vi mat på American. Sen gick vi hemåt och Ida vart hämtad av Johan, jag hade planer på att festa vidare nere på kolan men så långt kom jag inte, vart alldeles för trött och la mig och sov ist.
I söndags mådde jag såklart inte alls så bra men det var mest huvudvärk sen när det var så varmt trodde jag att jag skulle avlida. Jag la mig o sov en stund på balkongen t o m.

Idag har vi varit ute hela dagen, vi har både gått och lekt fast Ture har fått vara hemma mest hela tiden, han klarar inte värmen så bra och blir så flämtig så han får små korta promisar ist.

Nu är det sent och imorgon tar Mickes bror Henrik studenten, min kusin Robin tar också studenten och syster har bal. Ska ju till domarhagen och kolla på Svåger och Kusin men på Idas bal vet jag inte hur vi ska göra ännu, William var tydligen sjuk..igen.. men jag hoppas vi åker upp iaf annars får jag hitta nå annat sätt.

Nu ska jag sova lite.
Puss o Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥