fredag, juni 20, 2008

Midsummer times



Hoho, sov nästan ingenting i natt, eller i morse. Somnade efter 06.00 nån gång i morse och sen gick jag upp strax före 09.00, jaja så kan det vara, sjukaste av allt är att jag inte är trött nu heller, seg är jag men inget överdrivet. Skumt det ju.

Har varit nere på stan o provat kläder o kollat lite, tänkte dansa runt midsommarstång med Samira men hon var för trött och sen blåste det så kallt.
Jag ska nog iväg till Hedemora snart, lite party med Engla[Lena], kan bli skoj fast det känns skumt också, så himla länge sedan ju. Mest känns det skumt för att jag nog e osäker på mig själv och rätt så avundsjuk på henne. Jag beundrar ju henne massvis för sin flytt härifrån och till storstan, det var ju inget jag trodde om henne direkt men hon är tuff och tuffare än vad jag trodde, elakt kanske men så var det tyvärr, det var ju inte så att jag menade att vara elak eller så bara för att jag inte trodde att hon skulle komma iväg. Nu är jag bara stolt och beundrar henne :D

Nä om man ska sätta fart, få lite mat i magen o allt sånt där, tror inte jag ätit något idag ännu, hmm.. skumt att inte komma ihåg om man ätit eller inte. jaja äta ska jag göra nu iaf :D

Vad tyckte ni förresten om min lilla rim-ramsa i natt/morse då?

Ha en trevlig midsommar allesammans!
Pussar o kramar♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥