måndag, juni 16, 2008

Som vanligt har jag inte haft tid att skriva här på sistone.
Idas student var iaf kul, jäklarns vad dragen och full hon var, hon somnade tydligen en sväng efter det att vi åkt men det behövdes nog.

Helgen vart lugn, i fredags drack jag lite men jag var bara hemma och städade, hela natten och fint blev det, visserligen så var det bara köket och vardagsrummet och inte han jag klart, eller jo med köket så jag ska försöka fortsätta idag om jag orkar. Vår hylla i v-rummet behövs rensas o dammas, ser ut som skit just nu :/

I lördags var vi nere på stan och fixade det sista det Idas student middag som vi hade igår, söndag. Det var himla mysigt och så mycket god mat så jag trodde jag skulle spricka, tur att man hade en klänning så all mat fick plats :)

Nu idag måndag är det regn och rusk väder så vi är inte ute nå mycket, när Micke har slutat ska vi upp till Borlänge en snabbis och hämta en ny bilbarnstol till Samira, en himla fin och bra :D
Sen ska jag kolla lite om jag får :)

Nu ska vi dona här hemma, krypa ner under täcket i soffan eller kanske mysa i Samiras tält, vi får se.

Puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥