lördag, juli 09, 2011

Upplevelser


Tänka sig att det har gått mer än en vecka sen jag var på p&l. Det var då sjukt skoj där uppe även om det råkade bli en del problem.
Egentligen inga problem för mig men ändå.
Det har dock löst sig skapligt iaf.

Peace and love, vi missade ganska mycket, allt hanns liksom inte med men det är fasen coolt att ha sett o hört Bob Dylan även om jag inte såg honom såå mycket och ärligt var han heller inte så bra. Men jag vet inte vad man ska förvänta sig av en 70åring heller :P
Bäst var nog 30 seconds to mars, mest för att han, Jared Leto verkligen hade publikkontakt, musikmässigt är det ju enkelt.
Kings of Leon var då inte min favorit men visst gick det att se. Lykke Li var fantastisk. The Ark bjöd på mindre show än vad jag förväntat mig.
Mimikry är som alltid o nästintill tråkiga.

Jag tror inte ens jag kommer ihåg allt jag sett, haha, det blir nog så när det är så mycket.
Nästa år vill jag dit igen - Redan 5 band släppta och 3 av dem vill jag se - Hardcore Superstars, Hoffmaestro, Melissa Horn och inte gör det mig något att se Lars Winnerbäck heller.
Fast jag tror nog inte att det blir någon p&l-camping då heller, vi bodde så jäklans bra nu så campingen kommer kännas som en svinstia men aja det är ju ett år kvar, det kan ändras o vi får väl se hur det blir.


Veckan som nu gått har varit jobbig, på alltför många sätt. Vi hade ett jobbigt möte som förvisso gick bra, Power Meet som är nu, det missar jag om inget händer denna dag o vi kommer ner. Samira är kvar hemma hos mig, mest troligen tills på måndag - Det är iaf mysigt :D

Ja liten uppdatering iaf ;)
Jag ska äta frukost nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥