tisdag, juli 12, 2011

Vem kan hon brås på..?


Då var dagen kommen, idag åker busungen till sin pappa fast hon kommer hem till mig på fredag igen, skönt det för då hinner jag inte sakna henne såå mycket.

Igår hittade vi minsann hallon fast någon paj har det inte blivit ännu. Denna dag har liksom tillbringats mest i säng då jag haft otrolig värk i magen. Kunde inte stå upp ordentligt för att det värkte så jäkligt o jag vet inte varför heller.
Tur nog så känns det lite lite bättre nu men ont har jag ännu :-(
Hoppas det blir bättre helt o hållet snart iaf.

Åska o oväder ligger i luften också, det e trist, jag vill bara ha en massa sol hela tiden ju :-D

Det var lite kul igår när vi cyklade ned till Svartbro. Samira cyklade på sin o jag på min men jäklans vad sur hon var på hemvägen, det e inte långt men hon var nog på tok för trött för cyklingen varvades med storgråt o skällsord mot cykeln. Jag kunde nästan inget annat än att småskratta åt henne o försöka få henne att försöka ändå. Undrar vart hon fått sitt humör ifrån..?
Totala vredesutbrott när det man vill inte riktigt går som det ska..
Jaja hem kom vi iaf efter mycket om och men samt lite vila på en parkbänk :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥