måndag, juli 11, 2011

Hallonjaktsmåndag


Måndag, känns dock inte som en måndag o inte heller vet jag vad det känns som för dag.
Busungen e kvar, det gör mig inget men det känns lite ovanligt, dock kanske hon åker imorgon, vi får se.
Idag har vi planer på att ut o cykla, leta hallon. Igår när vi cyklade till stan såg vi minsann massvis av stora hallon men där tror jag inte att vi får plocka :/ Så vi ska leta nya ställen :)
Sålde min 3hjuling igår också - till en gubbe. Fick iaf rätt ok betalt men tanten hans som var med var snorkig o ja, inte såå trevlig, haha.
Hon var lite snål kan man säga.
Men jaja nu är den väck o kära far min ska få lite pengar som jag e skyldig honom :D

Nu ska jag ta mig en smörgås o sen smörja in mina ben med liniment, dom värker som bara den men ut o cykla ska jag ändå :)

1 kommentar:

♥ Your words against mine ♥