fredag, juli 11, 2008

Upphittat

Idag vaknade Samira strax före 07.00, jag trodde nästan att jag skulle dö men vid 09.00 var hon trött igen så då la vi oss och sov lite :)
Sen har vi hunnit vara ute en sväng, utan vagnen igen, Samira var borta vid dagiset hör i närheten o lekte medan jag knallade med hunden lite, alldeles i närheten såklart :D

Hittade en häftig cykel gjorde vi också, ska ner med den till polisen, fast det blir inte förren på måndag. Måste hitta ett lås också så att den inte blir stulen härifrån, tänkte ju låna den under helgen och cykla med den i jobbet, lär ju inte göra något..

Annars idag blir det ju jobb, klockan 15 har jag ett möte och sen är det bara att fortsätta där jag slutade i Onsdags. Hoppas alla är glada idag bara :D

Nu ska vi äta lite lunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥