torsdag, juli 10, 2008

En "ledig" dag

Nu ska vi snart ut i parken och leka lite i det fina vädret, tror dock att ovädret ligger i luften, vart himla grått alldeles nyss men sen sprack solen igenom igen.
Inatt var det sådär mysigt kolsvart ute, då ville jag sova på balkongen men det är så mycket hundhår o trästickor där så det gick inte.
Har dock dammsugit lite idag så nu hoppas jag att jag slipper få stickor i fötterna varje gång jag sätter ut foten på balkongen.

Blir inget jobba idag, eller jo om jag hinner någon ikväll så kanske. Anars blir det att börja tidigare imorgon så det är bra. Micke kommer hem tidigare då också så då får han ta Samira.
Tänkte jobba lite både lördags och söndag också fast ute i Pellbo, Räfsbo och kullhyttan :D

Annars är det inte mycket här, eller jo mycket är det men jag har inte så mycket att skriva. Inte just nu iaf, har ju egentligen mycket att skriva annars men jag glömmer ju bara bort det när jag väl satt mig här.

har varit duktig idag också då jag sorterade alla papper i jobb-väskan och sen dammsugit och lagat riktig mat :) Samira tyckte nog inte att det var så gott för hon kastade bara allt på golvet, Ture blev ju iaf glad :)

Nä nu ska jag leta på kläder till Samira sen blir det ut en sväng, Micke kommer hem vid 18-tiden sa han.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥