tisdag, juli 08, 2008

Power Meet

Hej och hå!
Hemma efter power meet, trött fortfarande men attans vad kul det var, lite trist att vi kom ner så sent på fredagen bara men så kan det vara.
Massor av fina bilar var det och en hel del ras också men så är det ju.
Micke somnade dock tidigt i fredags medan vi andra sprang runt på campingen och snackade o så. Visserligen hade han ju jobbat i värmen hela dagen så det var ju inte så konstigt att han var trött.
Jag fick till och med åka en fin bil men vad det var för bil har jag redan glömt bort, haha!
Syster min var inte lite dragen heller när vi kom ner på fredags kvällen, det enda hon typ snackade om var att hon hade köpt solglasögon med röda bågar och sen så snackade hon engelska som inte var riktigt korrekt men kul var det :)

På lördagen vaknade vi redan vid 8.00, rätt så pigg var jag också. Vi började planera hur vi skulle komma in till stan, gå eller ta en buss. BDB. Fast jag vet inte riktigt när iom att jag har lite klent med tid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥