fredag, juli 11, 2008

Är någon där..?

Nu är det natt o jag ska snart sova. Dagen gick fort iaf och efter det att jag bloggade sist så gick vi ut på promenad, och vi skippade vagnen. Jätte mysigt fast det tog lite tid för gullungen men det gör inget.
Hon pratade med alla fåglar, förstår inte riktigt varför hon säger "sch sch" så fort hon ser en fågel men det är väl efter något av mina konstiga utfall eller så :P

Imorgon blir det jobb igen, håller tummarna för att det ska gå bra.

Nu ska jag bädda ned mig och kolla lite på Chuck, riktigt bra o kul serie ju :)
Nån som vet när den går på teve?

Serien Life har jag också börjat se o den verkar bra även om den är lite trög ibland.

Förresten är det verkligen någon som läser min blogg? Så sällan någon kommenterar eller är det så att det inte finns något att kommentera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥