tisdag, juli 15, 2008

jag vill också ha..

Alltså det är sol och fint väder ute men jag är inte så sugen på att gå ut, alldeles seg bara.
Fast vi ska snart ut ändå, Samira ska få leka lite grann och sen ska hon sova en halvtimme.

Hallå, jag vill också ha saker gratis från massa företag.
Alltså både saker till mig , Samira och Ture - fatta perfekt, speciellt då jag är så pank.

Just nu önskar jag mig lite fotogrejor. Jag vill börja fota min tavlor och grejor.
Sen skulle jag definitiv inte tacka nej till lite Tacos :)
Inte något annat heller för den delen men nåväl man klarar sig utan gratis-saker också även fast det skulle vara kul :)

Nä Samira ska få lite kläder på sig och jag ska ta mig en titt i spegeln och se om man ska skratta eller gråta.. ja det är en sån dag fast jag klarar mig, det gör jag. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥