tisdag, november 27, 2007

Ny Idol - Typ

Gahh, e skit-trött idag, somnade som en idiot efter jag suttit o snackat på MSN en sväng och sen på Facebook, men sen vaknade jag av att jag bet mig i tungan (?) hur tusan man nu kan göra det i sömnen, ont som tusan har jag fortfarande och efter att jag vaknade kunde jag inte somna om normalt :/

Annars idag har vi inte gjort nå alls, njae jag har ju lyssnat på The Cleanstream Company, jag tror dom e mina nya idoler.. eller kanske inte idoler, men bra tusan e dom iaf, sjukt att jag vet (kände) några utav dem tidigare. Inte trodde väl jag att dom kunde bli så bra, elakt av mig också att nedvärdera av dem :(

Ska skriva mer om Fagersta sen också, men nu sover Smiris på golvet och jag ska lägga mig bredvid o sova Gilmore girls och sen O T H :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥