torsdag, november 29, 2007

Auktioner

Är nå fel på mig, är så förbannats seg o trött konstant, inte så kul men nästa vecka ska jag försöka vara så alert jag kan.
M kommer hem när som helst nu, när han kommit hem ska jag sola lite o sen ner på Coop en snabbis tror jag.
Ska även försöka fixa så jag kan skicka iväg ett paket som jag lyckats få såld på Tradera.
Sitter o spanar lite Ed Hardy-kläder till mig också men det är ganska dyrt men jag vill så gärna ha, så himla snyggt ju :)

Smiris ligger o sover i vår myshörna, hon e så söt!

Njae jag ska sätta fart o kolla igenom lite bokmärken o sånt på datorn, har samlat på mig en hel del o alla ligger inte i rätt kategorier, jag är en tok på att ha sådana saker i ordning :P men det är ju ganska skönt att kunna hitta det man vill när man ska använda det :D

Återkommer säkert ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥