torsdag, november 29, 2007

Harry Potter

Idag har jag nästan inte gjort något alls, både jag o Samira har varit sega.
Var ner på Coop en sväng iaf, köpte sista Harry Potter-boken, ska försöka hinna läsa så mycket jag kan i helgen, speciellt i bilen till Sthlm :) På veckorna är det ju lite svårt att hinna läsa med en busande bebis.

Imorgon kommer M hem också, hoppas jag, han har ju fått jobba en del fredagar men han lät iaf optimistisk om att komma hem imorgon. Blir en myskväll med lite film o försöka somna tidigt eftersom vi tänkte försöka komma iväg på fredag rätt så tidigt, vi är ju lite seg när det gäller att komma iväg :P

Ska ladda upp lite bilder på min bilddagbok innan jag somnar också, var ju ett tag sedan men jag orkar inte ladda upp alla mina bilder utan det blir några stycken bara, jag tar ju en hel del kort på en väldigt kort stund, hoppas jag hittar en bra kamera snart bara, vill dock inte ha nån som är för dyr, lite snål. Men jag har läst om två, en Olympus och en Panasonic Lumix, ska försöka läsa mer om det andra sen. Vi kommer säkert åka in på Media Markt i helgen så d å kan jag prova o leka lite samt sukta efter den bärbara datorn jag vill ha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥