tisdag, november 27, 2007

The Cleanstream Company

Helgen gick fort trots mycket, var bakis som ett as i lördags o så skulle man ju ut på kvällen igen, gick iaf bra för min del att gå ut, spydde halva dagen bara men efter ett bad så vart jag mänsklig igen :D
Micke däremot däckade innan vi han se TCC, trist tyckte jag men jag orkade inte bry mig.
TCC var iaf skitbra, gillade verkligen musiken o det jag såg av uppträdandet, e ju lite kort jag så man ser inte så mkt så jag röjde lite ist :)

Jaja, har inte tid att skriva mer utan ska försöka hinna skriva imorgon- Sammanfattningen av helgen blir såhär - Fylla i badkaret, Bakis som f*n, Massa Pepsi max, Nykter i badkaret, Middag + öl, Fagersta + Skitcool musik, Efterfest fööör länge, TV-spel, tidig söndag = Nöjd ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥