torsdag, november 22, 2007

Idol

Sitter och kollar på Idol. har ju missat en hel del avsnitt så jag kollar på dem nu.
Tycker det var såå trist att Evelina åkte, gillade verkligen henne men nu är det ju Daniel o Amanda som gäller, Marie är ju också otroligt duktig och bra men på nåt sätt glömmer jag henne hela tiden :S

Synd att Peter Jihde förstör hela programmet, han får det att kännas riktigt oseriöst och han använder hela tiden sport-gester :(

Annars idag händer inte så mycket, jag o Samira ska snart äta lite lunch, sen blir det Tredje Skiftet för min del medan hon sover lite middag, sen blir det nog promenad.

Ska försöka ta tag i min bakgrund här också, gillar den inte alls men allt annat iaf :)
Måste slita mig här för nu hänger min söta dotter i gardinerna :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥