onsdag, augusti 21, 2019

De två tyngsta dagarna

Ibland vill jag bara skriva, inte bara av ilska utan även av glädje, rädsla, sorg o nyfikenhet, tankar och funderingar. Det finns så många olika sätt att skriva på o att skriva ur sig. Dessvärre är tillfällena snarlika, det kommer när jag ska sova eller iaf när jag lagt mig. Hjärnan min gå på högvarv innan medicinerna går in o det är både orkan, tornado o ett jäkla virrvarr av allt, både tankar, idéer o känslor som slåss om vem som ska få komma fram eller ur först. Oftast blir det ingen för sällan är det något som blir direkt sammanhängande så då blir det lätt lite av allt.
Hade jag haft nå bättre att skriva på att det varit enklare men att starta datorn på kvällen tar halva natten o så blir jag sittandes där. Tillslut ska jag nog hitta lämpligare men tills dess blir det som det blir, inte optimalt men relativt dugligt.

Denna vecka, två dagar som är avklarade o jag kan inte komma ihåg när dessa två jobbigaste veckodagarna någonsin gick så snabbt..?! Men jag klagar inte, det känns bara riktigt bra! ☺  Skönt liksom! ☺
Och nu tidigare ikväll fick jag anledning att få och kunna le lite extra 😊😊

Jag hoppas att onsdagen blir en bra dag den med men blir den sämre så klarar jag av den ändå ✊🏼 💪🏼
Få iväg Samira tidigt till skolan o så långpromenad med Nocco, sen kan jag nog vila lite innan jag ska handla osv. Ska boka in ett möte inför torsdag också som känns både kul o spännande, o läskigt så klart! 😂
Men ja.. Nu kör vi! Fast först nu med sömn 💤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥