onsdag, augusti 14, 2019

Ångesttryck, saknad, svek o ilska som för mig framåt



✒⚓✝Det är sent, alldeles för sent och jag
borde ha somnat för flertalet timmar sedan.
Istället ligger med ångesttryck i bröstet o saknar dig. Varenda gång jag känner känslan av saknad så blir jag samtidigt arg, så jäklans arg över någon som totalt vilseledde mig o det påminner mig om dina lögner som gör att jag känner så avsky speciellt eftersom hela denna diskussionen har vi haft och jag trodde att vi var överens, inga mer droger, inga mer lögner - vårt förhållande funkar inte på det sättet. Och där är vi nu. Du svek mig på ett så otroligt fult o respektlöst sätt, sen häva ur dig allt skit om mig o mina problem, du hade lika gärna vara ställt dig o hoppa på mig för så nedtryckt blev jag o känner fortfarande.
Jag vet att jag sa saker till dig också men inte lika elaka o nedtryckande, däremot stod jag frågande till allt i vad du sa o har berättat
Det var den dagen/kvällen men den kommer nog ältas ett par gånger till innan jag kan släppa det helt. Det är liksom så för min del, jag måste gå igenom, analysera, hitta nya synvinklar o sånt för att sen bara släppa det helt o då är det helt klart också. Dock till just denna gång så insåg jag saker som skett under det gångna året o det var en hel del Aha-upplevelser som förklarade en hel del, jag kan ju inte veta allt med säkerhet men som det känns så har jag inte helt fel i det heller 😕

Nu har jag iaf skrivit ut lite saknad även om ilskan sitter kvar ännu, den får mig iaf att fortsätta framåt. En framåt sak är nog att hitta en billig liten skrivdator, mobilen är hopplös 😣 Men det löser sig, det mesta löser sig faktiskt till sist ☺️☺️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥