torsdag, april 19, 2012

And so on, and so on..


Veckorna går snabbt igen, jag hinner knappt uppfatta vad jag gör eller vad som händer men det gör mig inget just nu. Jag njuter av att bara vara, ungefär iaf..

Helgen som var blev lugn, jag o Daniel var hemma hos mig, lagade mat, kikade film o bara hade det mysigt.

Nu är det snart helg igen, Samira kommer hem imorgon o resterande helg är oplanerad men det e tydligen tivoli i stan så vi lär väl kika upp det :-)

Hennes gymnastik e dock inställd på söndag så något mer lär vi hitta på i helgen så vi inte blir alltför rastlösa o klättrar på väggarna.

Får se om Daniel blir hemma vid oss något också och vad Smira säger denna gången, känns inte som om det skulle vara nå problem men jag vill inte heller att det ska bli nån press eller så..  Men det blir nog bra det här :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥