onsdag, april 11, 2012

I väntan på snabba strålar


Det är då fasen himla träligt att bara gå o vänta på ett visst klockslag och det är precis vad jag gör nu.
Hunnit en hel del också så nu är jag bara rastlös.
Ca 20 min kvar innan vi ska ta bussen till sjukan, skulle vilja gå men i detta regn så avstår jag och dansar runt lite extra här hemma ist.
Smira är trött o lite smått grinig idag, tror det e lite mitt fel då hon tyckte att jag var alldeles för trög i morse :P Tror dock att hon piggnar till efter lite utomhusvistelse. Syrran ska passa henne medan jag får min "solstrålning" PUVA med andra ord. Känns helskumt att ta det en onsdag o nästa blir fredag då jag i vanliga fall har det tisdagar o torsdagar men omväxling förnöjer sägs det så vi kör väl på det då =)

Nä nu ska vi bläddra lite i Smiras "Första uppslagsbok" Sjukt kul o intressant, jag hittade en redigt bra födelsedagpresent åt henne där då vi båda är lika nyfikna o frågvisa :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥