söndag, juni 14, 2015

Söndag

14 juni 2015 och det spöregnar ute som bara sjutton. Det är förvisso söndag men såhär mkt behöver det ju inte regna ändå.
Helgen har iaf gått snabbt, jag sov bort mesta del av gårdagen, jag kunde verkligen inte hålla ögonen öppna och kroppen var extremt tung. Idag, trots gråa vädret är det iaf snäppet bättre. 
I fredags firade jag o Kristoffer 6 månader tillsammans, vi köpte med oss jordgubbar o lite champagne o cider sen så åkte vi ut till en sjö där vi la oss på bryggan o bara myste.  Vi hade riktigt varmt o fint väder och det var helt ljuvlig!! Kristoffer passade även på att bada dem token, jag tror att han skulle visa sin manlighet där ��
Dessa 6 månader har gått så himla snabbt men samtidigt känns dom som mkt längre än ett halvår.  Vi är verkligen gjorda för varandra, så känns det iaf �� ��
Och han finns verkligen för mig!
❤❤��❤❤

Och tillbaka till idag.. Mitt i allt regn så ska vi grilla.. Hoppas iaf att det blir gott ��


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥