söndag, juni 07, 2015

Mer än tidigare

Jag vart så sur på sista blogginlägget som inte blev något så jag har inte orkat skrivit något sen dess..
I det jag skrev som aldrig kom upp så var det mest om helgen som då varit.. Så mkt mer kommer jag dessvärre inte ihåg :/

Nu är det helg igen, några minuter över tolvslaget så med andra ord söndag.
Lördagen vart bra trots att den började sent och med gått o regn.. Tillslut tog vi oss in till stan, både för att kika marknad, karuseller o bilar. Marknaden vart det mindre av men lite bilar o karuseller iaf och del träffade vi min pappa o min lillebror Kimmi. Vi träffade även Ida min syster o lilla Lowe, det känns för mig så himlans kul att träffa min släkt o det är så betydelsefullt att det nästan känns konstigt. Jag är så rädd att dom inte ska känna samma sak, att dom kanske tycker att det e jobbigt att träffa mig eller att dom inte alls tycker om att träffar mig.. Det är ändå så jag känner o tror som oftast när jag träffar folk men jag hoppas alltid att dom tycker att det är helt okej att träffa o umgås med mig!!
Att det finns vissa som inte vill eller tycker om att ses är ju som det är och man får acceptera det men tråkigt o jobbigt är det ju ändå o speciellt när det kan handla om familj speciellt men ja, den delen får man försöka strunta i, jag får höra att det inte är mitt problem utan snarare deras som beter sig så.. och mjo jag anser väl också att jag försökt men nope där dög jag aldrig. Så kan det tydligen vara.

Vi hälsade dock på vår andra familj, Kristoffers syster med vänner ute hos henne. Det var party för en som fyllt 50.. Det var sjukt mkt lugnare än vad vi trodde det skulle vara men vi vart kvar där nästan två timmar o det roligaste var att Smi verkligen vågade prata o ta sig för, åt massvis av mat, dansade o lekte fast hon var ensam barn.. Hon hade så kul bland alla vi vuxna där hon tidigare ändå varit blyg. Det var faktiskt kul att se och mest det att hon verkligen utvecklas o snabbt går det. Sen vart hon ju extra glad av allt godis hon fick med sig därifrån :P

Men nu är det söndag o jag borde sova, blir säkert marknad imorgon då vi inte gick igenom allt idag o är det fint väder drar vi mest troligen iväg nånstans för att bara ha det bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥