fredag, maj 29, 2015

Jumping Friday sort of

Fredag, äntligen fredag!
Mina planer för helgen är så simpla som att vila/sova mesta dels.. Såå rolig är jag ;) Om inte annat så behövs det tydligen.
Sov halva kvällen igår, det blev typ mat, halvsova o sen stressa iväg på Smis fotboll.. Väl hemma så la jag mig i sängen igen. Smi var så duktig o fixade o donade lite innan hon faktiskt lyssnade på Kristoffer när det gällde att både plocka fram dagens kläder och när hon skulle gå o lägga sig. Det tycker jag är coolt faktiskt =) Och så blir jag ju ännu mer stolt över henne =)
Två morgonar i rad så har hon även fått gå ner till skolbussen själv o jag har stått på balkongen för att se så hon kommer med, inga problem alls där däremot himla skönt att få vila min rygg, höfter o knän eller ptja hela kroppen egentligen.
Igår hann Smi hem före mig och som vi sagt hade hon knatat ner till restaurangen dock har jag påpekat lite att hon kan ju gå hem först så att inte jag redan är hemma men inte hunnit ner för att möta upp henne så det var lite tur att jag hann se henne där inne igår.. Och så hon trivs där också då, ganska skönt att se och dom är för goa där nere!

I och med att det är fredag idag så blev det också övergång till pappavecka för Smis del, lika tråkigt varje gång och jag vänjer mig nog aldrig men samtidigt kan jag vila utan att få dålig samvete för att jag inte är alltför pigg hela tiden.
Kristoffer han ska jobba han, fast bara mellan 7 och 11 och imorgon får jag ju inte sova alltför länge ändå, det lutar mot att jag ska försöka orka hinna med gymmet. Jag står som reserv men jag håller tummarna för att folk bokar av så jag och syster också får plats :D Det är nå träningspass på sådan där lite studsmatta, verkar grymt kul fast jag kommer nog få ta det försiktigt men ändå liksom, måste ju iaf prova =)
Ni får söka på Jumping Fitness på Youtube så hittar ni lite klipp, ser så sjukt ut!! :D

Och nu avslutas min arbetsdag så då måste jag avsluta detta också :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥