tisdag, maj 29, 2012

I slutet

Sista veckan av maj nu då, känns helt ofattbart.
Min mobil har fått bada i älven o lika för min del, råkade köra ner en sväng där med cykeln, hur sjukt som helst men samtidigt kan jag väl skratta åt det också.
Skulle djävlas med Daniel men när jag ist vart tvungen att väja så vart det rakt ned i älven med cykel mobil o allt annat skoj. Den enda jag inte redigt kan skratta åt är ju mobilen, den känns tämligen surt minst sagt.
Men just nu är det inte mycket jag kan göra åt det.


Helgen gick iaf undan, under lördagen var jag o Smira på medlemsdag arrangerad av COOP uppe vid Avestas folkets park. Det var hoppborgar, fiskdamm o sen Zillah o Totte. Smira tyckte det mesta var skoj förutom när hon i slutet skulle upp för en klättervägg och hennes krafter helt enkelt hade sinat. Då vart det minsann ist storgråt deluxe kan man säga. Trötthet o hunger slog nog till ordentligt men efter lite mjukglass vart hon på bättre humör lagom till dess att hon skulle till sin pappa.

Och nu, nu sitter jag här och bara känner mig allmänt färdig, tung o trött i hela kroppen men ska samla kraft till att ta mig till stan en sväng ändå, känns dock som om det kan ta ett par timmar :P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥ Your words against mine ♥